Logo DE MEHLEM Torebka damska A4 de Mehlem, skóra naturalna bydlęca, IDALIA z kolekcji Jesień / Zima 2013 - kolor ciemny beż

  • Kod produktu: OM-138_409
  • Producent: DE MEHLEM
  • Kolekcja: Jesień/Zima 2013
  • Status: dostępny na zamówienie
  • Wysyłka: 11 - 20 dni
  • Kolor: beżowy
  • Telefon
    Produkt możesz także zamówić pod numerem telefonu
    32 750 50 50.
  • Dostawa
    Koszt dostawy: GRATIS!
  • Tańszy produkt
    Znalazłeś/aś produkt taniej?
    Poinformuj nas o tym, a dostaniesz specjalną cenę na ten produkt.
  • o o o o o
    Oceń produkt (0 ocen)
    50
Cena:799,00 zł

Torebka damska z kolekcji Jesień / Zima 2013, Idalia, wykonana ze skóry bydlęcej/california/groszek w kolorze ciemnego beżu.

 
Wnętrze torby:
  • dwie osobne komory,
  • dwie podręczne - boczne kieszonki zapinane na zamek,
  • na zewnątrz poderęczną kieszonkę pionową zapinana na zamek,
  • po środku komora zapinana na zamek

 

Atuty :
  • funkcjonalna,
  • pojemna - mieści format A4,
  • klasyka de Mehlem.

 

Warianty noszenia: w dłoni, na ramię
 
INFORMACJA DODATKOWA:
 
  • PODSZEWKA: bawełniana
  • KRAJ POCHODZENIA SKÓRY: Włochy
  • RODZAJ SKÓRY: bydlęca/California/ Groszek
  • TERMIN REALIZACJI: od 5 do 21 dni roboczych    

 

  Wymiary :
  • 37 cm (długość)
  • 35 cm (wysokość)
  • 10 cm (szerokość)
 
 
Pracownia kaletnicza de Mehlem to firma z dużymi tradycjami rodzinnymi przekazywana z pokolenia na pokolenie. W 1912 roku jeden z przodków rodziny uruchamia w Tucholi swój pierwszy sklep z galanterią skórzaną. Od tamtego czasu firma de Mehlem tradycyjnie zajmuje się produkcją wyrobów skórzanych.

W roku 1940 datuje się oficjalne założenie marki de Mehlem. W tym czasie powstaje pierwszy firmowy sklep w Krakowie przy ulicy Grodzkiej. W latach 50-tych park maszynowy zostaje przekazany szkole dla dzieci głuchoniemych. Natomiast produkcja jest realizowana potajemnie ze względu na ówczesny czasy. Później manufaktura zostaje przekształcona w zakład rzemieślniczy.

W kolejnych latach 60-tych zostaje przywrócony pierwotny stan pracowni wraz ze sklepem na ulicy Grodzkiej.

W latach 80-tych pracownia wystawia swoje produkty na targach w Szwajcarii oraz Belgi. Natomiast po upadku „żelaznej kurtyny” przekształca się w mały zakład kaletniczy, który próbuje odnaleźć się w nowej rzeczywistości.

Pod koniec lat 90-tych firmę wspierają synowie, którzy pod czujnym okiem ojca nabierają doświadczenia w prowadzeniu biznesu.