Logo DE MEHLEM Mała torebka damska kopertówka de Mehlem, skóra naturalna bydlęca / stampa / coco, Chanelka II z kolekcji Jesień / Zima 2013 - kolor czarny, matowy

  • Kod produktu: OM-02/K_coco mat
  • Producent: DE MEHLEM
  • Kolekcja: Jesień/Zima 2013
  • Status: dostępny na zamówienie
  • Wysyłka: 11 - 20 dni
  • Kolor: czarny
  • Telefon
    Produkt możesz także zamówić pod numerem telefonu
    32 750 50 50.
  • Dostawa
    Koszt dostawy: GRATIS!
  • Tańszy produkt
    Znalazłeś/aś produkt taniej?
    Poinformuj nas o tym, a dostaniesz specjalną cenę na ten produkt.
  • o o o o o
    Oceń produkt (0 ocen)
    50
Cena:429,00 zł

Mała torebka damska z kolekcji Jesień / Zima 2013, Chanelka II, wykonana ze skóry naturalnej bydlęcej / stampa / coco w kolorze czarnym (matowy)

 
Wnętrze torby:
  • w zależności od zamówienia podszewka bawełniana bądź skórzana.

 

Atuty :
  • funkcjonalność,
  • klasyczny, ponadczasowy styl

 

Warianty noszenia: w dłoni, na ramieniu po dopięciu paska
 
INFORMACJA DODATKOWA:
 
  • Rodzaj skóry: bydlęca / stampa / coco
  • Kraj pochodzenia skóry: Włochy
  • Realizacja: Na zamówienie od 7 do 21 dni roboczych 

 

 Wymiary :

  • 19 cm (długość )
  • 13,5 cm (wysokość )
  • 4,5 cm (szerokość dna)
 
 
Pracownia kaletnicza de Mehlem to firma z dużymi tradycjami rodzinnymi przekazywana z pokolenia na pokolenie. W 1912 roku jeden z przodków rodziny uruchamia w Tucholi swój pierwszy sklep z galanterią skórzaną. Od tamtego czasu firma de Mehlem tradycyjnie zajmuje się produkcją wyrobów skórzanych.

W roku 1940 datuje się oficjalne założenie marki de Mehlem. W tym czasie powstaje pierwszy firmowy sklep w Krakowie przy ulicy Grodzkiej. W latach 50-tych park maszynowy zostaje przekazany szkole dla dzieci głuchoniemych. Natomiast produkcja jest realizowana potajemnie ze względu na ówczesny czasy. Później manufaktura zostaje przekształcona w zakład rzemieślniczy.

W kolejnych latach 60-tych zostaje przywrócony pierwotny stan pracowni wraz ze sklepem na ulicy Grodzkiej.

W latach 80-tych pracownia wystawia swoje produkty na targach w Szwajcarii oraz Belgi. Natomiast po upadku „żelaznej kurtyny” przekształca się w mały zakład kaletniczy, który próbuje odnaleźć się w nowej rzeczywistości.

Pod koniec lat 90-tych firmę wspierają synowie, którzy pod czujnym okiem ojca nabierają doświadczenia w prowadzeniu biznesu.